niedziela, 10 listopada 2013

Rozdział 8

Lilith
Podczas śniadania chłopaki przekrzykiwali się. Wyłapałam kilka słów; impreza, Rainbown, klub, panienki.

Postanowiłam się wtrącić, bo perspektywa pójścia do klubu wydawała się być ciekawa.
- Ekhm, ekhm. - odchrząknęłam
Wszystkie oczy zwróciły się do mnie.
- Czy wy planujecie jakąś imprezę?
Axl z uśmiechem pokiwał głową.
- Mamy zamiar pójść wieczorem do klubu. Jak chcesz to możesz iść z nami.
Rozpromieniłam się i ochoczo przytaknęłam.

~*~

Zapukałam do pokoju Steven'a.
- Wejść! - krzyknął
Weszłam do pomieszczenia i usiadłam na łóżku. Steve stał przed lustrem i robił coś ze swoimi włosami. Męczył się przy tym biedak niemiłosiernie, więc postanowiłam mu pomóc.
- Daj mi to.
Wyrwałam mu z rąk grzebień, a brat posłał mi spojrzenie pełne wdzięczności, na co zaśmiałam się radośnie. Zaczęłam mu tapirować jego blond kłaki.
- Tak właściwie. - zaczęłam - To przyszłam do ciebie, bo chciałam się spytać czy dobrze wyglądam. 
Blondyn odwrócił się w moją stronę i obejrzał od góry do dołu.
- Krótszej spódnicy w szafie nie miałaś? - zapytał z przekorem
Wystawiłam język i powróciłam do tapirowania jego włosów.

Kiedy już oboje się wyszykowaliśmy zeszliśmy po schodach na dół, gdzie czekali już na nas wszyscy członkowie zespołu. 
- Fiu fiu fiu. - zagwizdał któryś na mój widok 
Steven posłał im mordercze spojrzenie, a ja uśmiechnęłam się. Założyłam buty i byłam gotowa do wyjścia.

W drodze do klubu chłopaki założyli się, który z nich wypije najwięcej. Ja nawet nie chciałam tego słuchać, to nie w moim stylu żeby upijać się do nieprzytomności.

________________________________________________________________________________
Przepraszam, że tak krótko, ale obiecuję, że w następnym coś się zadzieje i będzie dłuższy.
+
Wybieram się ktoś z was na COMĘ, 12 grudnia? ^.^

19 komentarzy:

  1. Jeeee nowy ! :** Podoba mi się chociaż troszkę krótki :3 Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie coś dodałaś! Bardzo fajny, miło się czytało, ale krótki. Mam nadzieję, że nie długo jakiś nowy dodasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutki rozdział, kolejny zapowiada się ciekawie :3
    Gdzie się na tą Comę wybierasz?
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, fajny, aczkolwiek czekam na dłuższy :D

    + Ja chyba jadę do Katowic na Come 13 grudnia xD

    OdpowiedzUsuń
  5. krótko krótko krótko! tak cholernie krótko! chcę więcej więcej więcej! no to tyle...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam serdecznie do przeczytania i skomentowania nowego rozdziału "It's so easy" :)

    http://appetiteforgunsnroses1985.blogspot.com/2013/11/its-so-easy-rozdzia-12.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zaległości, a zapraszam na nowy .__.
    *wredna ja*
    Ale obiecuję, że postaram się je szybko nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrobilam!
      Rozdzialik fajny, nawet bardzo, szkoda, że taki krociutki..
      Ale się za tą historią stesknilam!
      Czekam na wieeecej!
      *Pozdrawiam i przytulam* :D

      Usuń
  8. Zapraszam do mnie na nowy ;)
    http://mygnrstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy rozdział, zapraszam serdecznie :*
    http://appetiteforgunsnroses1985.blogspot.com/2013/11/its-so-easy-rozdzia-13.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam serdecznie do obejrzenia bohaterów nowego opowiadania pt "Paradise City" :)
    http://appetiteforgunsnroses1985.blogspot.com/2013/11/paradise-city-bohaterowie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam serdecznie na prolog "Paradise City" :)

    http://appetiteforgunsnroses1985.blogspot.com/2013/12/paradise-city-prolog.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie na prolog do nowego opowiadanie ''Sweet Carres''. Napisz czy również chcesz być informowana o tym opowiadaniu :)
    http://mygnrstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam serdecznie na nowy ;)
    my-gnr-jungle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam serdecznie na rozdział 1, opowiadania "Paradise City"

    http://appetiteforgunsnroses1985.blogspot.com/2013/12/paradise-city-rozdzia-1.html

    PS Kiedy nowy u Ciebie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do zapoznania się z bohaterami do mojego nowego opowiadania ''Sweet Carres'' :)
    http://mygnrstory.blogspot.com/p/opowiadanie-sweet-carres_15.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam Cię serdecznie na mojego bloga, gdyż pojawił się na nim nowy rozdział opowiadania "It's so easy" :)
    appetiteforgunsnroses1985.blogspot.com/2013/12/its-so-easy-rozdzia-15.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam serdecznie na świąteczny rozdział "It's so easy" :)

    http://appetiteforgunsnroses1985.blogspot.com/2013/12/its-so-easy-rozdzia-16.html

    OdpowiedzUsuń